
- Nawozy
- Grow Boxy - Namioty uprawowe
- Oświetlenie
- Wentylacja/neutralizacja zapachów
- Hydroponika
- Uprawa papryki chili
- Uprawa w lechuzie
- Nawadnianie/Napowietrzanie
- Head Shop
- Doniczki-Podstawki -Tace
- Nawilżanie/Osuszanie/ Jonizacja/ Ogrzewanie
- Kontrola pH i EC/TDS
- Pomiar i sterowanie środowiska
- Ukorzenianie roślin
- Filtry i kontrola wody
- Dwutlenek węgla CO2
- Stoły uprawowe
- Akcesoria ogrodnicze
- Wyprzedaż / OUTLET
- Procesy końcowe
- Podłoża
- Outdoor Time 2023
- Środki ochrony roślin
























Każdy sklep internetowy powinien posiadać opisany sposób postępowania w przypadku zwrotów i reklamacji, by klient dokonujący zakupu miał jasność co do sposobu postępowania w przypadku odstąpienia od umowy, bądź reklamacji zakupionego towaru.
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu lub paragonu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
GWS Piotr Warmus
ul. Wodzisławska 171
44-200 Rybnik
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
GWS Piotr Warmus
ul. Wodzisławska 171
44-200 Rybnik
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Produkty posiadające zerwane plomby na opakowaniu nie będą podlegały zwrotowi.