
- Nawozy i ochrona rośłin
- Grow Boxy - Namioty uprawowe
- Oświetlenie
- Wentylacja/Neutr. zapachów
- Doniczki-Podstawki -Tace
- Uprawa papryki chili
- Uprawa w lechuzie
- Hydroponika
- Nawadnianie/Napowietrzanie
- Sterowanie /Pomiar Środowiska uprawy
- Podłoża
- Klonowanie i Ukorzenianie
- Kontrola pH i EC/TDS
- Filtry i kontrola wody
- Head Shop
- Dwutlenek węgla CO2
- Procesy końcowe
- Wyprzedaż / OUTLET
- Akcesoria ogrodnicze
- Stoły uprawowe


106,95 zł
Cena regularna:
115,00 zł

14,85 zł
Cena regularna:
15,97 zł

300,39 zł
Cena regularna:
323,00 zł

51,73 zł
Cena regularna:
55,62 zł

10,22 zł
Cena regularna:
10,99 zł

29,74 zł
Cena regularna:
31,98 zł

231,57 zł
Cena regularna:
249,00 zł

57,66 zł
Cena regularna:
62,00 zł

108,08 zł
Cena regularna:
116,21 zł


148,00 zł
Cena regularna:
170,00 zł

33,88 zł
Cena regularna:
36,43 zł

84,76 zł
Cena regularna:
91,14 zł

254,28 zł
Cena regularna:
273,42 zł

307,74 zł
Cena regularna:
330,90 zł

94,89 zł
Cena regularna:
102,03 zł

48,36 zł
Cena regularna:
52,00 zł

200,88 zł
Cena regularna:
216,00 zł

40,92 zł
Cena regularna:
44,00 zł

42,78 zł
Cena regularna:
46,00 zł

212,97 zł
Cena regularna:
229,00 zł

71,05 zł
Cena regularna:
76,40 zł

Każdy sklep internetowy powinien posiadać opisany sposób postępowania w przypadku zwrotów i reklamacji, by klient dokonujący zakupu miał jasność co do sposobu postępowania w przypadku odstąpienia od umowy, bądź reklamacji zakupionego towaru.
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu lub paragonu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
GWS Piotr Warmus
ul. Wodzisławska 171
44-200 Rybnik
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
GWS Piotr Warmus
ul. Wodzisławska 171
44-200 Rybnik
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Produkty posiadające zerwane plomby na opakowaniu nie będą podlegały zwrotowi.