
- Nawozy
- Grow Boxy - Namioty uprawowe
- Hydroponika
- Uprawa w lechuzie
- Oświetlenie
- Nawadnianie/Napowietrzanie
- Wyprzedaż / OUTLET
- Nawilżanie i Jonizacja
- Neutralizacja zapachów
- Wentylacja
- Head Shop
- Pomiar i sterowanie środowiska uprawy
- Kontrola pH i EC/TDS
- Filtry i kontrola wody
- Ukorzenianie roślin
- Dwutlenek węgla CO2
- Akcesoria
- Podłoża
- Doniczki-Podstawki -Tace
- Stoły uprawowe
- Środki ochrony roślin
- Procesy końcowe
- POLECANE
- Outdoor Time 2022
























Każdy sklep internetowy powinien posiadać opisany sposób postępowania w przypadku zwrotów i reklamacji, by klient dokonujący zakupu miał jasność co do sposobu postępowania w przypadku odstąpienia od umowy, bądź reklamacji zakupionego towaru.
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu lub paragonu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
GWS Piotr Warmus
ul. Wodzisławska 171
44-200 Rybnik
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
GWS Piotr Warmus
ul. Wodzisławska 171
44-200 Rybnik
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Produkty posiadające zerwane plomby na opakowaniu nie będą podlegały zwrotowi.